tisdag 9 december 2008

19 dagar kvar nu...

Idag har jag inte mått bra alls. Har kanske sovit max 4 timmar i natt och då ska tilläggas att jag sov det mesta mellan ca 8.00 och 11.00 idag. Älsklingen är så snäll mot mig när jag går runt och vankar mitt i natten. Han försökte massera ryggslutet och höften men inget hjälpte. På morgonen kom han in med alvedon till mig och då blev det lite sömn.

Åkte till Erikshjälpen idag och lämnade skor och tröjor jag rensat ut. Vi har en liten cool hyrbil nu för vår bil är på lagning. Jag blev påbackad av en buss för någon vecka sedan så nu ska fronten fixas till.

Var en liten sväng hos Cilla idag. (Ni som jobbar i kommunen får sluta läsa här om ni inte vill veta vad ni får i julklapp i år)
Hon hade redan öppnat kommunens julklapp, som jag inte fått än. Så vi spelade det och fikade en stund. Nu ska jag försöka göra lite julmat igen. ÄR SÅ SUGEN på Janson nu!

Inga kommentarer: