tisdag 29 november 2011

Tomtesmyg

Idag har jag och Wille bara gjort lite ärenden medans Ella var på förskolan.

Jag har hunnit fixa mina naglar med. Det gäller ju att vara riktigt fin när jag ska ta kort i helgen : )

Ikväll ska jag iväg på brandutbildning på Friskis. Gubben och Ella ska på tomtesmyg och Wille ska vara med farmor.

Sedan har jag bokat biljetter till Gubben och Ella så de får gå på teater på lördag. Teatern handlar om Lilla Anna och den tror jag Ella kommer gilla.

Det är fullt upp hela veckan. Imorgon blir det pyssel i kyrkan för oss mammor. Det blir mat och julklappabyten, det blir nog riktigt trevligt.

Annars längtar jag ju till helgen. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk!

1 kommentar:

Victoria sa...

Hej Caroline,
Jag vill inte "spamma" i dina kommentarsfält men hittade ingen email adress och eftersom du granskar kommentarerna så skriver jag här.

Vill tipsa om en tävling som vi har i en helt ny webbutik - www.kidkit.se. Alla som handlar för över 500 kr innan 30 nov (kl 23.59 eg skulle det väl ha stått 1 dec!) tävlar om ett presentkort i butiken på 500 kr. Ett lite sent tips eftersom tävlingen slutar imorgon, men jag hittade din blogg först idag, och man har ju hela dagen imorgon på sig!

Kika gärna in i butiken!

Mvh
Victoria
Kidkit.se