onsdag 7 december 2011

Julklappstips och TÄVLING!


Detta fina armbandet från Miss Dee skulle inte jag tacka nej till! Kanske har du en mamma, syster, svägerska eller vän som förtjänar ett sådant i julklapp? Eller kanske vill du ha ett själv?!

Om du gillar Miss Dee på Facebook och gillar mig på bloglovin så är du med i min tävling där du kan vinna ett armband!!!


Skriv bara ett inlägg med ditt namn och gör enligt ovan!

Tävlingen avslutas den 16/12 kl.12.00    (den 19 skickas armbandet så du ska kunna få det innan julafton)

21 kommentarer:

Lili sa...

Jag är gärna med.
redan gillat Miss Dee på fb med namn Lili Ying.
redan gillat dig på bloglovin.
Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett jättefint armband ifrån Miss Dee. Jag har satt mig som följare på din blogg och är följare nr25 och jag var först att gilla inlägget där det står om denna tävlingen om Miss Dee armbandet.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Kikki G sa...

Jag gillar redan på FB och är redan följare på Bloglovin, nr27.... =)
Kanske blir ju lycklig vinnare... =)

Kikki Grelsson
mail: grelsson6@hotmail.com

Alexandra sa...

Jag har gillat miss dee på face. Och ja följer dig på bloglovin.
Alle_kram86@hotmail.com

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Jag gillar redan på fb (Sofia Eriksson), och har dig redan på bloglovin;)

Unknown sa...

Jag gillade redan dem på FB (Emely Tuväng)

Följer dig nu på bloglovin! :)

emely_tuvang@hotmail.com

Tina Z sa...

Jag är jätte gärna med. Gillar redan på fb (Tina Zach) och följer redan dig med bloglovin. Zakarias11@live.com

Johanna sa...

Är gärna med! Följer redan Miss Dee på fb och la till dig och gillade inlägget på bloglovin nu!

Häls Johanna
johanna.eriksson87@hotmail.com

Anonym sa...

ÅÄh vad fint, jag är med och testar lyckan =)

> Gillat på FB "Camilla Millah Öman"
> Lagt till på bloglovin


Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med :-)
Har gillat Miss Dee på facebook och följer nu dig på bloglovin...
Marie Eväng

Fröken svår sa...

Jag är gärna med! Lagom blandning av rock och bling :)
Jag gillar på fb ("hannah" jansson)
och följer dig på bloglovin sedan innan.
rockbarnettavlar@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med :) Anna Hägg

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Följer dig på bloglovin och gillar Miss Dee på FB (Anna Karlsson)

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/miss-dee-1612-1.html

Hoppas på tur

blogg@annakarlsson.se

Helene sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Gillar redan på fb, Helene Wiklund

La till dig på bloglovin, blev nummer 34. :)

Hoppas på tur till mig själv!

helenewiklund@hotmail.com

selinda sa...

Jag är med! :) Har gillat på Facebook och följer dig på bloglovin nu!
Mail: selindafellmans@live.se
Vet inte vilken nummer jag är på bloglovin..men men, följer dig där iaf!

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Har gillat de båda (elin jonsson på FB).

*håller tummarna*

KRAM

Lina sa...

Är gärna med !

Gillar redan Miss Dee på FB (Lina Johansson)
Följer dej på BL :)


johanssonlina84@hotmail.com

Sanna Falk sa...

Jag är gärna med o tävlar :)

Gillat på facebook, med namnet Sanna Falk.

Och gillar dig på bloglovin med nummer 36 :)

Mail: Falkeen__@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar Miss Dee & följer din blogg. Läste och tittade på dina bilder. Fina foton på dig :) Den rosa tårtan var verkligen fin & smakade säkert mums :) Så söta barn du har speciellt bilden när de sitter med varsin napp i munnen.. Saknar den tiden.. Åren går så fort.. Barbiehuset är ju helt makalöst fin!! Visste inte att de fanns så stora.. Tösen måste ha blivit överlycklig :) Du nämnde att kärleken växer till din kära :) Ja trivs man och har trygghet är det så , något jag aldrig upplevt.. så trasig barndom uppväxt och träffat fel män och har varit ensam sen -08 men blev betuttad i en man för ca 1 år sen men han hade tjej men det tog slut för ett halvår sen och jag släppte lite av kännslorna men blev helt paff igår när han fråga om jag ville fira jul med han & så krama han om mig & pussa mig på munnen.. jag blev stum och det ända jag fick fram var hur gott han luktade för det gorde han verkligen och jag blev helt varm i kroppen.. :)Så en ensam jul blir det inte i år :)Blev mycket skrivet här som inte rör tävlingen men jag har ingen blogg och har inte kommit underfund hur det funkar men kommer förhoppningsvis snart.. :)
God Jul & Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!! :)
Kram <3
Katja Aittaniemi
Katjaaittaniemi@hotmail.com

Johanna Svensson sa...

Hejsan!
Är jätte gärna med :D
Gillar redan Miss Dee på Facebook under mitt namn Johanna Svensson!

Bloglovin nr39 blev jag :)

Johanna_svene@hotmail.com

Kram Johanna!

HANNA (hannaa_@live.com) sa...

Jag är gärna med! Hanna Johansson, följe rredan dig på bl! kram