måndag 23 april 2012

Träning v13 - v17

Jag har inte velat skriva in min träning på ett tag för det har varit så bökigt att dra fram datorn ; )
Nu har vi en ny : D

Tycker att jag varit ganska duktig fast att jag inte mått bra av min magkatarr. v13 och v14 blev det därför inte så mycket träning.

V.13

Måndag: Cykla till jobbet 8min, Gympa med Ella.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Promenad med Anna 2h.
Torsdag: Vila.
Fredag: Vila .
Lördag: Joggingrunda med Gubben 4km.
Söndag: Vila.


V.14

Måndag: Cykla till jobbet 8min, Medelgympa 1h.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Sjukhusbesök i Eksjö.
Torsdag: Vila.
Fredag: Vila .
Lördag: Core 1h.
Söndag: Powerwalk med Åsa 1h 20min.


V.15

Måndag: Schlager-medelgympa 1h.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Cykla till och från jobbet 16min. Medelgympa 1h.
Torsdag: (Möte på jobbet).
Fredag: Vila .
Lördag: Triathlon på Friskis 2h.
Söndag: Vila.


V.16

Måndag: Cykla till jobbet 8min, Gympa med Ella, Joggingrunda med Ella i vagnen ca 25min.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Cykla till och från jobbet 16min.
Torsdag: Intervallflex 1h.
Fredag: Vila .
Lördag: Vila.
Söndag: Joggingrunda med Gubben 4km.


V.17

Måndag: Cykla till jobbet 8min, Cirkelfys 1h.
Tisdag: Promenad med Sarah 1,5h.
Onsdag: Cykla till och från jobbet 16min. (Möte på jobbet).
Torsdag: Spinning 1h.
Fredag
Lördag:Promenad på Skansen .
Söndag:



Inga kommentarer: