torsdag 7 juni 2012

Varje barns dröm?

Efter jobbet begav vi oss till leksaksaffären. Ellas lektält har gått sönder så hon fick välja vad hon ville köpa för någon ny sak. Hon valde inget nytt tält (för Wille fick ett och då kan vi dela, som hon sa). Det blev en Barbie som kunde vara en sjöjungfru.

När vi skulle till kassan fick Wille syn på en lastbil från Blixten Mcqueen.
-Min, min, min sa Wille och tog den från hyllan och började sedan gå mot kassan. Han var väldigt bestämd och jag fick inte ens kolla vad den kostade. Jag skrattade sååå åt honom. Så liten men vet redan vad han vill : )

Ikväll har jag och Ella varit på avslutning i kyrkan. De små sjöng i kyrkan. Sedan var det tipsrunda och grillning på det. Efter vi ätit goda grillspett fick Ella en ansiktsmålning. Hon blev en söt liten Maja gräddnos.

Nu stupar jag snart i säng.

Inga kommentarer: