torsdag 12 januari 2012

Boktips!

Idag är jag också oerhört förkyld och nyser en hel del. Så idag fick stanna hemma från jobbet. 
När jag inte legat i soffan så har jag försökt leta lite böcker till jobbet och så beställde jag lite till Ella. En stor beställning är gjord på biblioteket också så det får jag hämta någon dag.



Apans ABC har vi på jobbet och den älskar barnen! På varje bokstav finns det ett djur som heter något, då byter vi ut det namnet till barnens och de skriker av skratt : )

Barbapapa älskar Ella och det är en av favoriterna som hon vill att vi ska läsa när hon ska sova. Tänkte se om hon gillar dessa också och lär sig lite på köpet ; )

Prinsessorna tror jag inte att jag behöver säga något om....Ella är galen i prinsessor!

Jag återkommer med mer boktips senare, om någon av de böcker jag lånade på biblioteket är något att ha.

Inga kommentarer: