måndag 6 februari 2012

Måndag är inte vår dag

Hämta barnen på förskolan. Ella var trött och somnade så fort vi kom hem. Sedan försöka få i dem lite mellanmål och få på Ella gympakläderna. När vi kom till gympan blev Ella ledsen och fick ont i magen efter bara några minuter. Så det var bara att åka hem.

Åka och lämna av henne hemma och åka vidare till Maxi. Där skulle paket hämtas och matkassen. Hem igen och ät middag. Sedan hoppa in i duschen och då skulle ju så klart Ella bada samtidigt. Lite trångt med en badbalja i duschkabinen kan jag säga men finns det hjärterum så finns det stjärterum ; )

Försökte se på familjen annorlunda men det är alltid någon som ropar, skriker, retas och tjatar så man hör inte så mycket.

Nu blir det saga för en envis Ella och sedan lite sömn.

Imorgon blir det också fullt upp. Jag hämtar barnen 16.15. Sedan byter Gubben av mig vid 17.00 då är det planering på jobbet. Efter det blir det mys för bara mig och Gubben. Det berättar jag mer om imorgon.

Inga kommentarer: