söndag 17 oktober 2010

Vilken dag....

Igår åkte vi till barnens farmor och farfar för lite middag. När vi skulle parkera bilen sa jag till min man att jag tyckte han körde lite nära kanten. BOM!!!!! Vilken jäkla smäll! Gubben lyckades göra så ena framdäcket exploderade. Finns ingen möjlighet att laga så det blir att köpa två nya sommardäck. Vi som bara ska köpa nya vinterdäck nu också :/ Surt! Dessutom hade vi inne bilen för mindre än en vecka sedan för att vi fått in en skruv i ett däck men då gick det att laga i alla fall.

Idag fick vi lite sovmorgon men sedan har Ella varit jätte gnällig hela förmiddagen. Dessutom har jag haft spränghuvudvärk och inte mått så bra. Så nu är Ella hos sin mormor och morfar i några timmar så vi kan fixa med lite här hemma, utan att ha en gnällig Ella kring benen.

Tack mormor och morfar! Det behövde jag idag.

Inga kommentarer: