tisdag 26 oktober 2010

Visst låter det härligt?

Galapaket 1 (inkl boende)

Del i dubbelrum samt överraskning på rummet
Välkomstmingel
Fördrink
3 rätters galamiddag med underhållning i högsta klass
Mässa - träffa olika starka varumärken
Föreläsningar - intressanta och givande föreläsningar som berör
Prova på aktiviteter - Ta chansen att prova på spännande träningsformer
Entertainment in på småtimmarna
Förstklassig frukost i vacker miljö
Spa entré till exklusiva Sturebadet Haga där du kan unna dig själv en lyxig
morgonstund



Visst låter det trevligt? Jag fick ett mess från min vän Therese som gärna ville att vi skulle gå denna gången. Så jag räknade på det och kom på att då kommer jag ju inte helamma Wille längre så det fungerar ju! Så nu är det bokat, Tess och jag på mammablogg galan maj 2011!!!!!

Inga kommentarer: