onsdag 16 februari 2011

En dag i smyckenas tecken


Ella fick Silly bandz och jag fick ett armband från Glimmer. Dessutom kom posten med ett fint halsband från Miss Dee. Kedjan går att dela på så att man kan snurra det ett varv runt halsen eller ha det hängade på olika längder.

Sedan var jag snabbt och hämtade mitt armband som kommit från Campadre. Ikväll har jag tränat skivstång på Friskis och denna gången var det riktigt jobbigt. Benen skakade så jag knappt kom ner för trappan när jag skulle hem. Det bevisar ju att jag tagit i lite ; ) Nu är det godnatt för min del. Sov gott!

1 kommentar:

Sofia sa...

Var bara tvungen att svara på din kommentar från Muppsans blogg.

Personen som hade skrivit heter "Kick Kullerbyttan" på facebook, det ser man om man tittar noga. Så jag antar att det är webbutiken Kullerbyttan barnkläder som det rör sig om...