torsdag 28 april 2011

Världens finaste tjej!

Ella är så oerhört mysig. Jag vet inte hur många pussar och kramar jag får varje dag. Det är underbart! Du är helt underbar min lilla snurrpa.

Något annat underbart är våren och hur allt vaknar till liv. Imorgon ska vi till kusinens morfar och klappa små lamm och fika lite.

Nästa helg ska barnen få se kosläppet. Tyvärr är det den helgen jag är på galan men Gubben får ta med sig barnen och gå med deras kusin. Samma dag ska de gå på teater med pettersson och findus. Helgen efter blir det Leos lekland med Julia och hennes familj. Sedan blir det kanske cirkus helgen efter det också.

Jag tycker det är superkul att hitta på saker med Ella som jag vet att hon älskar! Måste ju erkänna att jag också tycker det är kul själv med ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: