onsdag 21 september 2011

Stolt mamma och våran dag

Idag var första dagen som Ella inte hade blöja på sig på dagis. En liten olycka på hela dagen så jag tycker hon är jätte duktig!

Jag vet inte riktigt vad jag och Wille har hittat på. Wille har inte varit på sitt bästa humör och inte jag heller : /
Jag hade tänkt bädda rent och baka lite men inget har blivit gjort. Istället gick Wille och jag en runda på stan.

Det är väldigt konstigt att man hittar hur mycket som helst som man vill ha då man inte har pengar till det...
Just nu är jag väldigt trött på våran bil som har kostat 5 siffrigt att laga den senaste tiden!

När jag börjar jobba ska Gubben och jag planera för att köpa oss en nyare bil. Sedan ska vi köpa lite av alla saker som vi längtat efter länge : )

Jag köpte i alla fall en tröja till mig på Lindex och svarta knästrumpor på Gina.

Inga kommentarer: