lördag 20 oktober 2012

Nytt krafs : )

Gubben var iväg och festade igår så det var fullt upp för min del igår. Jag och barnen hade det så mysigt!

Vi började med att gå på stan med kusinen och hans mamma. Blev lite mat på bowlingen men blev mest att vi vuxna åt. Barnen hade fullt upp med att titta på bowling och busa med varandra.

När vi kom hem blev det fredagsmys och barnfilm.

Idag har Ella och jag varit på familjegympan på Friskis. Sedan var vi en snabbis på stan och köpte ett armband och halsband till mig.

Jag har rensat ut en massa gammalt och då fanns det inte så mycket fint kvar.

Armbandet och halsbandet är av märket Edblad. Jag köpte det på Guldcity men det går även att köpa på nätet. Edblad gör en massa fina smycken!!

Igår fick jag även ett armband på posten från Miss Dee. Tack så mycket!


Inga kommentarer: