torsdag 18 oktober 2012

Step på Friskis

Ikväll kom jag äntligen iväg på mitt första Step pass på Friskis. Ella ville absolut följa med så det fick hon.

Jag stod längst bak för att se Ella i lekrummet. Det var inte det bästa men det hade inte varit lättare än då.

Fy fan vad svårt det var! Dessutom är det absolut inte något för en nybörjare. Det kördes på i 180 från första minuten. Hit, dit, över brädan, hopp på sidan, över brädan igen, snurra runt, hit och dit igen.

Jag brukar absolut inte ha svårt för koordinationen men detta gick för fort och absolut ingen genomgång på stegen och inget ljud på micken.

Man kanske får ge det minst 5 gånger och stå längst fram så att man ser och hör. Vill inte göra bort mig helt dock!

Inget för mig med andra ord : (

Ella var hur duktig som helst när hon var med mig. Så stolt över min sötnos!


Inga kommentarer: