söndag 2 december 2012

Denna söndag

Denna söndagen har gått till en massa måsten. Veckans meny är bestämd och inhandlad.

Sedan har jag fixat lite julklappar till Gubben. Jag älskar att överraska honom med saker men detta får han inte innan julafton : )

Just nu har vi en byggfirma hos oss. Tvättstugan piffas upp och ett nytt badrum görs. Jag hoppas verkligen att det är färdigt till jul. Vi ska ha julafton hos oss och då vill jag ha det i ordning.

Det är mycket att tänka på och fixa just nu. Nästa vecka är det också fullt upp och jag är redan helt slut av denna jäkla allergi och att känna att man inte räcker till. Jag får vila i mellandagarna : )

Julpyntat har jag och Ella gjort lite i veckan. Hon vet hur hon vill ha det. Tycker det är sååå trevligt att julpynta. Det blir ju så fint och mysigt!




Inga kommentarer: