torsdag 6 december 2012

Fyndat!


 Jag orkar inte göra några kollage idag med allt jag fyndat så det får bli varje bild för sig. Hoppas inte det gör något?
 
De övre tröjorna fyndade jag till Wille hos Pomp de Lux. Det fanns lite byxor som jag velat ha också men de var slut.

Byxor och tröja som jag fyndade på Blingos rea.


 
 
Sedan fick Ella en massa fint från Pomp de Lux. Hon fick de svarta byxorna nedan och den fina tröjan till. Dessutom blev det samma tröja i en till färg. De är superbilliga, bra kvalité och fina! 
 

 Ett par fina jeans.
 
 Legging med fina knappar som detaljer.
 
och ett till par sköna byxor till Ella.
 
För mig är det oerhört viktigt att barnen har kläder som de kan röra sig fritt i. Jag verkligen avskyr att man ska trycka i tjejer i smala stuprörsjeans.
Då är verkligen Pomp de Lux det bästa!!! De har verkligen sköna byxor som går att leka i!
Dessutom så snygga!

Inga kommentarer: