torsdag 14 februari 2013

Alla <3-dag

Denna dagen har jag inte längtat till men det blev en riktigt bra dag ändå!

Svägerskan följde med mig till kirurgen i Eksjö och höll min hand. Om två veckor får jag min dom om det blir en större operation : / ni får hålla tummarna för mig så jag slipper detta. Fick ny medicin idag med starkare smärtstillande så idag har jag mått bättre än jag gjort på 2 månader.

Efter den pärsen så blev det shopping och fika för oss brudar. Jag köpte alla hjärtans dag- presenter till hela familjen.

Väl hemma hjälpte Ella mig att skriva en liten hälsning till Gubben på toaspegeln.
Barnen fick lite godis från Lagerhaus. Hittade till min stora glädje chokladgodis som även Wille kan äta!

När Gubben kom hem fick han flera paket av oss och jag fick en stor famn med blommor. Vi har ätit lite gott och nu är det dags att sova.



Inga kommentarer: