söndag 17 februari 2013

Det där med att blogga..

Jag har kommit ur mina rutiner och glömmer bort att ta kort på vad vi gör. Inlägg utan bilder är ju inte kul.

Igår var det fullt upp hos oss. Vi hyrde ett stort släp och åkte till tippen. Massor med skräp från vår renovering och lite annat smått och gott försvann. Älskar att få ordning och reda.

Sedan hade vi vänner på besök, åt lite ananaspaj och kollade på Mello. Ella var inte alls sig själv och idag ligger hon med feber. Det blir ännu en vab- dag här.

Imorgon har jag en telefontid med Willes läkare så då hoppas jag att vi får svar på alla prover som har tagits.

Barnen fick varsitt plagg från Polarn och pyret som alla hjärtansdagpresent. Det får bli den bilden som jag bjuder på idag. Dessutom hittade jag chokladgodis på Lagerhaus som även Wille kunde äta.

Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer: