tisdag 12 mars 2013

Shoppingtips

Idag blev det en tur till Jönköping för att koppla ur slangen i magen. En helt underbar befrielse.

Sedan åkte jag hem duschade en lång stund och åt lite sen lunch.

När jag hämtade barnen så hämtade jag även mitt paket som kommit från Sportamore. De har en kanon kampanj just nu!!!

Jag har varit i behov av en bra träningsbh och har kollat på Stay in place. Dock kostar de ju 500kr stycket, men på Sportamore är det rea. De har dessutom en kampanj där man får ta tre varor och betala för två.

För min del blev det en svart Stay in place bh, en vit i samma modell och ett träningslinne från Nike. Allt tillsammans gick på 498kr istället för 500kr för bara en träningsbh. Det kallar jag att fynda!!!

Allt satt som en smäck, så det kan inte bli bättre.

(Leggingsen köpte jag på Lindex igår)

Ps. Jag har klippt mig idag också : )

Inga kommentarer: