söndag 30 juni 2013

Minisemester till Ullared

Åh vilken trevlig onsdag och torsdag det blev denna veckan. Jag och fyra tjejer till tog bilen till Ullared. Vi bodde i en jättefin stuga nära festområdet. 




Brolle och Uno Svenningsson spelade. Det var trevligt men synd att det var så lite med folk. 


Klockan ringde vid 8.00 på torsdagsmorgon för då var det dags att äta frukost, städa stugan och åka för att shoppa. 

Jag hittade massor med fynd på Gekås. Perfekt att åka flera brudar så man kan få lite Shoppingtips : ) 

Vi åt på Gekås restaurang, första gången för mig. Maten var jättegod så där äter jag flera gånger. 

Efter en lång torsdag somnade jag gott. Tusen tack tjejer för en trevlig tripp!!

Nu är redan en ny liten resa bokad. Denna gången blir det Boozt på Falköping spa med träning, spa, föreläsningar och god mat. 

Inga kommentarer: