torsdag 13 augusti 2009

Ännu en dag som gick för fort...

Ella och jag vaknade av att en rörmokare ringde på morgonen, så det var bara att hoppa ur sängen snabbt som attan. Sedan kom han och mätte och grejade. Sedan bar det av till jobbet en sväng.

När gubben slutade jobbet så åkte jag och hämtade honom. Då bar det iväg till XL bygg för att fixa med takbygget, efter det åkte vi till en kakelaffär och tittade lite. Vid 17.57 ringde Cilla och frågade vad jag var. Det var nämligen så att vid 18.00 skulle jag befinna mig hos Sofia i Myresjö på Lingon och blåbär klädparty. Snacka om att jag fick eld i baken! Det har nog blivit för mycket nu med huset att hålla reda på. Min hårdisk är överfull.

Vi hade en trevlig kväll och åt mycket gott fika. Dock hittade jag inget som jag fastnade för och tur var ju det. Blir kanske en sväng till Gekås i Ullared nästa onsdag om jag hittar barnvakt till Ella eller barnpassning som vill följa med....

2 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Hihi, ja inte konstigt man glömmer när det är så fullspäckat schema.

Men snälla, ta INTE med Ella till Ullared!!
Själv förstår jag inte varför man vill ustätta sina små för allt oväsen och trängsel där. Senast vi var så såg jag mängder av bebisar och de verkade inte trivas någon av dom, värkte i mammahjärtat något så otroligt mycket.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Oj..en riktig full rulle dag =)

Tävlingsdax hos Tant igen!

Kram