måndag 10 augusti 2009

Fixardag

Ella har varit lite grinig idag, beror nog på fler tänder som är på gång, för hon ser lite svullen ut i jämte sina gaddar. Jag har haft henne i bärselen så jag har kunnat tvätta, torka fönster och städa lite. Pappa kom förbi så vi fick upp Ellas fönster igen så jag har satt tillbaka allt på sin plats igen i hennes rum.

Sedan har jag rostat en massa nötter som jag tänkte ha till lite mellanmål när man har lite bråttom och ha i en ask i skötväskan.

Hasselnötter, mandel och valnötter.

Sedan var gubben och jag och slängde en massa sopor på sorteringsstationen. Nu har vi planerat upp veckans matsedel, vad som behöver handlas och tittat på lite badrum från min inspirationsmapp.

Imorgon kommer två byggfirmor till oss för att diskutera bygget av badrummet. Den första firman kommer vid 6.45 så det är nog dags för oss att hoppa i säng.

Inga kommentarer: