söndag 27 december 2009

Julledigt

Gubben och jag bara njuter av vår ledighet tillsammans :)

Igår var jag nere på stan och skulle fynda lite på rean med Cilla och Åsa men hittade inte mycket alls. Det blev två bikinis till Ella och en tröja till Gubben. Sedan blev det ett par öronhängen till mig från Byoung, ett par Björn Borg kalsonger och tre par trosor till mig, men inget av det var på rean. Det var verkligen usel rea i stan i år.

Efter shoppingen så myste vi hela kvällen med Ellas kusins familj. Vi köpte pizza, tog det lugnt och tittade på film.

Senare idag blir det nog en sväng ut till kusinen igen och ta med deras faster på lite pulka åkning.

Nu ser jag jätte mycket fram emot dagen innan nyår och nyår. Nyår tillbringar vi med kusinens familj på Öland. Det är så kul att umgås så mycket när vi har det så trevligt och barnen har någon att busa med ;) När vi åker till Öland stannar vi och shoppar på Kosta outlet också!! JIPPI!

Inga kommentarer: