måndag 28 december 2009

Klart ungen ska ha det hon vill ha ;)

Bilden är lånad från Blocket.

ÅHHH vad glad jag blir! Jag har letat som en galning efter Little Tikes gunghäst i plast. Den finns på Öppna förskolan i stan och Ella bara ÄLSKAR den!!!! En gunghäst som hon själv kan kliva på och av och dessutom helt i plast så vi kan skölja av den om hon vill ha den ute.

De hade en blå kvar på Toys r us i Växjö men jag gav inte upp för jag ville ha en röd.

Det visade sig att det bara är Toys r us och BR leksaker som säljer det märket också. När jag ringde till BR i Jönköping sa de att det skulle finnas tre röda kvar i Borås. Vilken tur att jag har en underbart snäll kompis i Borås som åker och hämtar den åt mig! Tack snälla Sandra!!!!!!!

Gunghästen finns på Eurotoys om man inte har en snäll kompis någonstans i övriga Sverige :)
Där kostar den dock 612kr med frakt, jag ger 339kr!!

TUSEN TUSEN Tack Sandra!

Inga kommentarer: