onsdag 27 januari 2010

Världens bästa man!


Jag har världens bästa man idag :) Jag har länge velat ha denna assistenten för jag bakar mycket bröd varje vecka och denna underlättar arbetet.

När Gubben kom hem idag hade jag nybakat bröd färdigt. Då började vi diskutera om att jag skulle behöva denna och han sa de magiska orden.
- Det är en bra investering för du bakar ju så mycket. Köp den!.

GUUUUUUD vad jag är glad!! Så nu har jag beställt en från Bagaren och kocken.

Här är en bild på dagens bakning som består av Rågbröd, recept finns i vår kokbok.

2 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Mmm, dom är mumsiga! Martin brukar baka dom =) Kul att du äntligen får köpa din assistent, den är jättebra! Skulle gärna överta mammas dito... Ses imorgon, kram!

Carolina sa...

Åh, tack för tipset - verkar ju helt klart mycket smartare! :-)

Vilken man du har - härligt att få hem lite hjälp! ;) kramar!