fredag 27 februari 2009

Anmälan till babysim

Ibland är saker väldigt konstiga....
Jag ringde badhuset för ca två veckor sedan för att anmäla oss till babysim. Då sa de att vi fick vänta till september när nästa grupp skulle börja. Igår testade vi att bada och vi bestämde att vi skulle bada på söndag också.

Idag gick jag och Ella till badhuset för att köpa en badbyxa till henne (igår lånade vi från Felicia). Då frågade jag om babysimmet. Jag sa att jag hade ringt och vad de hade sagt plus att jag såg på deras hemsida att man fick börja på babysim vid två månader. Den jag pratade med i telefon sa att de skulle vara tre månader.

Flera på Öppnis sa också att de blivit utan plats och att de hade blivit hänvisade till att kolla hemsidan när de nya platserna släpps i september.

Men när jag var där och pratade med dem idag så fick vi en plats direkt i en grupp som är imorgon. Konstigt när jag plus flera andra från öppnis försökt få en plats. Det verkar som att man får olika svar beroende om man ringer eller går dit. MEN självklart blev jag superglad fast jag var nog inte först på reservlistan om man säger så....

Dessa badbyxorna köpte jag till Ella. De är bara upp till 6kg så det är snart dags för att köpa ett par till...



Ikväll är det personalfest på jobbet. Sedan ska de bowla men jag tror att jag åker hem med Ella då. Tänker på allt överförfriskat folk och alla baciller på bowlingskloten också.

Inga kommentarer: