fredag 13 februari 2009

KRAS

Idag hände något komiskt. Erik och jag bara skrattade för nu fick jag äntligen som jag ville.

Det började med att Ella och Erik stod och dansade i vardagsrummet. Jag skulle ta kort och då ville Erik ta av sig glasögonen. Han la dem direkt på golvet.

Sedan klev jag över glasögonen och gick och satte mig i soffan. Då sa jag att han får tänka på vart han lägger dem i fortsättningen så de inte går sönder. (Tänkte på när Ella är tillräckligt stor)

1 sekund senare går Erik mot mig för att lämna över Ella. KRAS säger det!!!
Han klev på sina glasögon! och de går inte att rädda.....

Jag har tjatat på honom om att han ska skaffa nya glasögon för hans gamla var för svaga. Direkt efter de gick i kras ringde han synsam och bokade en synundersökning. Så nu blir det äntligen ett par nya glasögon....


Idag tajmade Ella in minen med tjejen på tv...


Inga kommentarer: