onsdag 28 juli 2010

Mys för mig och gubben.

Idag överraskade jag min älskling med att ha fixat barnvakt. Vi åkte över till Kalmar och åkte runt och njöt av att se på omgivningen där vi en gång har bott. Sedan hade jag bokat bord på en exklusivare restaurang som heter Calmar hamnkrog. Där åt vi av en helt makalöst god fisk och skaldjurs buffé. Jag åt massor av krabba :-) När vi väl kom till efterrättsdelen på buffén tog det nästan stopp direkt. Vilka kanon goda efterrätter. Mums! Regnet har inte stört oss det det minsta utan vi har bara gått och myst tillsammans under paraplyet. Jag älskar min snygga man! Tur att han bara är min :-D

Published with Blogger-droid v1.4.8

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Hej!
Ja det är en sådan de har på öppnis! :) De är ju kanon verkligen! Göran Nilsson heter han som gör dom, har nummer 50136.
Vet inte vad de kostar, men ligger nog på en femhundring minst... men är inte säker, kan tänka mig att mor&far fick lite rabatt när de köpt eftersom de bor grannar ;)

Ni verkar ha det riktigt mysigt på Öland! :)
Kramar