onsdag 11 augusti 2010

Ännu en dag sprang förbi

Idag har jag inte gjort någonting. Vaknade med så oerhört ont i höften så jag har knappt kunnat röra mig. Var bara nere på stan och fick lite utskrivet på kontorsspecial. Har ringt om skrivaren också men de sa bara att de antal sidor som den skulle klara av var om man skrev ut med 5% täckning på pappret. Vilken skit! Så det var bara att beställa en ny färgpatron för nästan 500kr.

Ikväll har Gubben gjort sina underbart goda negerbollar och jag gick och la Ella. Tänkte Gubben och jag kunde ha det lite mysigt och kolla på film men det ville inte Ella. Klockan är 22.13 och hon vägrar att sova idag med :(

Imorgon blir det besök på MVC och sedan en Me&I visning hos svägerskan.

1 kommentar:

Katarina sa...

Hej! Kanske Ella sover för mycket på dagen? Eller för sent på dagen? Ett litet tips att tänka på bara.
/K