fredag 13 augusti 2010

Me and I visningar

Oj vad jag har varit nervös dessa två dagarna. Nu är min andra visning gjord och det känns väldigt bra. Visst tar allt mycket längre tid men det är ROLIGT! Det är väldigt spännande att träffa en massa nya människor och bebisar :)

Ni har väl inte missat att titta på den fina kollektionen?? Jag finns alltid här om ni vill beställa!

Detta är vår dotters favorit!

Jag har såååå enormt många favoriter så jag kan inte lägga alla bilder här ;)

Igår var jag förresten på MVC för kontroll. Bebisen ligger med huvudet nedåt redan. Jag fick känna huvudet och en fot genom magen. Vilken känsla! Det är verkligen en liten person där inne :) Vi längtar efter att få träffa dig Wille, Noah, Theo- Stina, Siri, Jennifer, Alicia eller vad du sedan kommer att heta!

Inga kommentarer: