tisdag 1 mars 2011

Dumma mus

Fy idag var det jobbigt att gå upp, jag var sååå trött! Efter vi lämnat Ella på dagis åkte jag och Wille och veckohandlade. Sedan har jag bara gjort en massa tråkigt som att vika tvätt, tvätta mera, sortera ut för små kläder, märka kläder mm mm.
Sedan blir det en stressig eftermiddag. Jag ska på cellprov, rea för friskismedlemmar och snabbt hem för att avlösa Gubben som ska på skolråd.

Då kanske ni tycker att jag skulle hoppa över rean för på Team sportia men nu är det tyvärr så att en JÄKLA MUS (som Tussan släpade in i höstas) har bitit sönder mina korta träningsbyxor(har dock ett par till men musen tog ju såklart favoriterna!). De är slängda och nu behöver jag ett par nya och då är det ju bra att passa på.

Nu är det snart dags att ta vagnen och gå och hämta Ella.

Inga kommentarer: