lördag 5 mars 2011

Nu har det beställts klänningar

Jag har massa tillfällen detta året som jag måste/vill bära klänning på och som det är nu har jag inget i min garderob som passar. Dock har jag fått låna en fin av min snälla vän Cilla.

Jag blev tipsad om sidan Bonprix som har många fina klänningar till bra priser. Efter att ha visat Gubben så blev det att jag beställde två stycken.

En klänning behövs till mammablogg galan, min lillebrors student, ett bröllop som jag ska sjunga på och några till tillfällen.

Dessa två blev det:


Självklart hittade jag en rabattkod som gav mig fri frakt så den totala summan för båda klänningarna blev ENDAST 378kr.

Vilken tycker ni att jag ska välja till mammablogg galan av dessa två? Kanske ändå blir den jag lånat av min kompis, vi får se....

2 kommentarer:

Jeanette C sa...

Helt klart den svarta!!!
Kanon fin!!

Therese Wahlström sa...

Hmm, inte stylebystars, har jag aldrig hört talas om faktiskt. Men annars har jag kollat bonprix, nelly, bubbleroom, halens, ellos, hm, you name it... men jag är så velig... *suck*

Jag gillade den svarta bäst, och den är nog lättast att ha behå under också! Kan du inte lägga upp bild på den du lånade annars!?

kram