söndag 13 mars 2011

En trevlig helg

Idag känner jag mig lika trött som när jag gick och la mig igår kväll. Gympapasset var riktigt svettigt igår, mycket puls och massor med hopp. Det var riktigt kul. Efter det blev det våfflor hos svärmor och svärfar. Sedan fort hem och göra sig i ordning, ta med sig ananaspajen och åka till våra vänner. Där blev det god mat och melodifestivalen.

Jag gillar nog in the club bäst av alla tråkiga låtar. Tycker inte det var så bra låtar i år heller men Ella gillade det och dansade framför tvn. Det var fullt ös på henne fast att hon knappt sovit i 30 minuter på hela dagen.

Nu sover Wille så det är dags att slänga i lite tvätt i tvättmaskinen och ta ett varv med dammsugaren. Bilden är ifrån i fredags när vi var hos min mor och far. Ella hade på sig solbrillorna hela kvällen. Hon är redan en liten stjärna ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: