söndag 23 oktober 2011

Kanonbra grabbar på Ladies night !



Jag och min vackra svägerska.



Detta är innan det har börjat. Jag mådde rätt illa först när vi kom upp på våra platser. Vi satt på andra raden uppifrån och det kändes som man hade ett stup framför sig. När väl platserna var fyllda kändes det lugnare för då hade man ju något mjukt att landa på om man skulle ramla : /



Vilket ös det var och så oerhört bra!!! Martin Stenmarck var supersnygg och riktigt rolig. Mest imponerade Thomas Järvheden. Jag hade ingen aning om att han kunde sjunga så himla bra! Dessutom var han riktigt rolig! Vi var väldigt nöjda över en kanon kväll och gör gärna om det fler gånger! Bra gjort grabbar!



Jag och Linda.
(Ursäkta kvalitén på bilderna, de är tagna med mobilen.)

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: