fredag 21 oktober 2011

Längtar efter min man


Idag väckte kära Wille mig redan vid 5.30. Det fanns ingen möjlighet och ligga och dra sig lite utan han skulle upp på sekunden. Ella vaknade med så var denna dagen igång.

Barnen har inte varit så nöjda idag. Jag har haft fullt upp att passa upp på dem. Ella har också passat på att ge Wille lite tjutnyp medans jag har fixat knäckebröd och juice som hon ville ha. Så det har varit fullt ös här.

Sedan fick jag ett roligt samtal från en gammal kompis på Gotland. Om allt går som det ska så kommer hon med sina två tjejer och bor hos oss i två dagar framöver. Det ser jag framemot.

Nu tänker jag passa på att andas ut lite medans barnen sover. Ikväll blir det fredagsmys och en massa gos, det bästa jag vet :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: