måndag 2 januari 2012

Inskolningen är påbörjad

Både jag och Wille fick en lugn första dag. Jag hade inte så många barn på jobbet så det var inte så stressigt. Wille var bara 1h på inskolningen idag och det hade gått bra. 

Dock blir det sängen tidigt för mig idag för jag sov väldigt dåligt inatt så jag är helt slut.

Efter att jag kom hem åkte Gubben iväg till tippen. Nytt hemmabiosystem är beställt så vi förberedde lite för det : )
Sedan blev det veckoshoppingen på Maxi. Årets första semla blev inhandlad och den satt fint den. 

Nu har jag beställt nya nappar som barnen ska ha på förskolan. Jag tycker det är så bra när namnet är graverat på nappen. Det skavs inte av som det gör om man skriver med permanent penna. Dynamolappar gillar barnen att pilla bort så detta är kanon!
De är inhandlade på Namnnappen.se





Inga kommentarer: