tisdag 24 januari 2012

Kämpa på!

Det är lite mycket nu och jag hinner inte riktigt med!
Igår var det planeringsdag på jobbet och jag släpade mig dit trots smärta. Mycket viktiga saker bestäms då och det ville jag inte missa. Jag tog mig igenom hela dagen men sedan var jag helt slut.

Idag är det inte så mycket bättre heller. Får inte i mig så mycket att äta så det är svårt att orka dagen med magsmärtor och noll energi. 1h och 45min kvar av dagen så ringer barnens förskola och säger att Wille inte mår bra så nu är vi hemma igen. Wille har feber och är hängig.


Jag har haft mina funderingar på att gå ner till 75% men så länge det är så här mycket sjukdomar så behöver jag absolut inte sänka för jag är ju ändå hemma  : /

Jag saknar barnen något oerhört när jag jobbar. Jag hade gärna jobbat 75%, fått heltidslön och haft energi över att göra en massa kul med barnen. Så känner väl alla mammor? Saknar att baka med Ella, pyssla i kyrkan med den trevliga personalen och alla mammor, busa med barnen och gosa i massor!

Hoppas mina älsklingar är friska på torsdag för då har jag tagit f-ledigt. Då ska vi till kyrkan och pyssla. Ella har pratat om det jättemycket och frågat när det är öppet igen.


Inga kommentarer: