fredag 23 mars 2012

Shopping, shopping,shopping!

Oj vad mycket fint jag har köpt idag : )



Först var det verkligen KRIS med skor till jobbet så jag tog med mina easytoneskor att ha där. Då stod jag dock utan promenadskor hemma. Dessutom behövde jag joggingskor så det fick bli dessa:

Jogginsko ASICS GT-2170 W
som är fullt dämpad. Så oerhört skön sko. Det kommer bli många mil i den.


Sedan har jag och Gubben pratat mycket om en skidsemester. Tyckte så oerhört synd om honom när han inte fick ledigt så han kunde följa med sina föräldrar i 1 vecka till Sälen. Så nu har jag lovat att jag ska se till följa med nästa vår. Jag har aldrig stått på ett par skidor så mycket måste handlas eller lånas. Jag har passat på att köpa mig jackan som jag ska ha nästa säsong : ) Jag köpte den på Seglarkläder, fraktfritt (finns i rosa, navy och vit). Den finns även i rosa på Stadium för 5 kr mer + frakt :)


Helly Hansen HP bay i färgen Navy.


Inga kommentarer: