torsdag 20 november 2008

Mvc besök och sytt julgardiner

Idag var jag ännu en gång på kontroll på MVC. Allt var bara bra idag med och bebisen har lagt sig tillrätta med huvudet i bäckenet nu. Det var som jag trodde, det var därför jag har haft så ont i höften och bäckenet.

Passade på att gå in i gardinaffären i stan och köpa "julparad" i metervara från Spira. Så nu har jag ägnat lite tid till att sy en fin kappa som ska hänga i barnrummet när det är färdigt.

Tussan tyckte om gardinerna lika mycket som jag. Hon älskar när jag syr för då passar hon alltid på att krypa in i kartongen som symaskinen annars ligger i.

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Hej :) Skönt allt va bra o bebben fixerat sig nu :) förstår du längtar..såååå spännande ju! undra om det e en kille lr tjej, vad tror ni? namnförslag? ne så skönt att jag fick vara på ålgården!! sån lättnad! fin gardin du köpt. kram!