tisdag 25 november 2008

Tidig morgon

Idag vaknade jag när älsklingen skulle till jobbet och jag kunde inte somna om. Jag var hur pigg som helst. Så jag gick upp i stället och åt frukost med honom. Vid 9.00 var jag och storhandlade på Maxi. Har nog aldrig varit och handlat så tidigt.

Vid elva träffade jag Åsa. Vi tog en fika på stan och gick och shoppade lite. Överraskade Erik med att köpa lite tröjor till honom på Dressman för de hade halvapriset på allt i butiken. Sen var jag och köpte en ny parfym till honom också. Åsa och jag köpte varsin av dessa:


Det snurrade så fint när vi hade det tänt vid maten.

Nu har älsklingen och jag satt igång med storstekning av köttbullar. Köpte över 1,5 kg blandfärs som han åker på att rulla. Ska fortsätta steka nu.....

Ikväll blir det vattenaerobics för gravida och sen tv-kväll med Ugly Betty och Desperate housewives.

Inga kommentarer: