torsdag 27 november 2008

Spontan shopping i Jönköping

Idag har jag varit med Cilla på sjukhuset i Eksjö. Efter det passade vi på att ta en fika där.
Sen när vi satt i bilen på väg hem frågade Cilla mig
-Du har inte lust att åka till Jönköping?
Jovisst går jag gärna en sväng på A6. Så det blev lite shopping där med......

Luciatåg från Village

Marimekko kanna från IEMS

(Barnvänlig) Tvålpump från IEMS

Sedan blev det ett par svarta, fin- mamma byxa från H&M till mig och en julklapp till Älsklingen. Det är så skönt att ha en underbar man som förstår sig på mitt shopping och inredningsbehov. Har haft nästintill torka i två månader när det blev konstigt med ersättningen från Försäkringskassan. Älsklingen får fina julklappar i år när han är så gullig! .....hoppas han läser detta ; )

Inga kommentarer: