tisdag 27 januari 2009

Triss

Idag har Ella varit oerhört gnällig. Hon har somnat liggandes på mitt bröst men så fort jag lägger ner henne så börjar hon pipa. Det enda som hon har accepterat idag förrutom oss är bärselen eller att få sitta i bilbarnskyddet.


Farmor Anita kom förbi med två trisslotter till oss. Det verkade som någon förstod att jag behövde något kul/positivt efter denna dagen för jag VANN! Det var ingen stor summa men ack så kul!
Tack för det Anita!


Sedan vill jag ge en tanke till min söta svägerska. Hon har hög feber, snuvig/hostig mm plus att hon är höggravid. Deras lilleplutt är beräknad tills i morgon. Jag hoppas verkligen att hon hinner friskna till innan förlossningen. Krya på dig!

1 kommentar:

Frida - Doula i Östergötland sa...

Alltid lika roligt med trss-vinst, även om det så bara är 25 kr! Gratttis! ;-)