lördag 24 april 2010

Barnklädersloppis i Bodafors

Nej jag kunde inte hålla mig för att fynda lite idag :) Jag följde med Ida på barnklädersloppis i Bodafors. Hittade inte mer än dessa två byxorna till Ella men vilka kap! Me and I tights för 10kr och de rosa byxorna av märket Åhléns för 10kr.

När jag kom hem så mötte jag upp familjen på stan. Vi tog en gick en sväng till ÖB för att Ella skulle få se ponnyridningen som de hade där. Sedan blev det ett besök på Mc Donalds. Ella är bara för go! Hon var så stolt över sitt happy meal och självklart skulle hon ha dipp till stripsen som mamma har :) Gubben tog en massa bilder på henne som jag kan lägga upp sedan. Hon har varit världens gladaste tjej. Det är så skönt att se henne glad igen när hon varit så ledsen för att gå på förskolan. Underbart att bara få njuta med sin underbara familj!



Ella var så STOLT! Sitta på stor stol, dippa och få Happy meal med leksak. Vilken lycka!


Ella är ju stor tjej så självklart vill hon ju gå lite också.

Inga kommentarer: