fredag 16 april 2010

Denna veckan

Oj vad veckan har sprungit iväg!! Jag har haft fullt upp. Tänkte bara sammanfatta min vecka lite snabbt för er....

Slutat sent på jobbet på måndagen, onsdagen var vi i Jönköping när jag slutat jobbet, torsdagen var det möte efter jobbet så då blev det sent igen.

Efter jobbet och Ellas sista dag på inskolnings veckan har Ella och jag gungat lite i trädgården och varit över hos grannen och lekt lite. Sedan har vi haft vår grill premiär. Grillspjut och potatissallad och grillad banan med choklad blev det, mums!

Ellas inskolning har gått hur bra som helst. Fröknarna säger att hon är så lugn och harmonisk, de sidorna måste hon ha fått av sin pappa ;) Ella trivs oerhört bra på sin förskola och det är nog hennes föräldrar som saknar henne mest. Jag har saknat Ella som en tok denna veckan, känns så konstigt att vara ifrån henne så mycket.

I morgon går jag in i vecka 16 och jag och magen mår bara bra. Imorgon ska vi också fira Gubbens farmor som fyller år.

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

funbun sa...

Oj vad härligt med grillpremiär, får nog satsa på det med till helgen :-)