torsdag 2 september 2010

Dagarna flyger iväg!

Oj oj oj vad det har hänt grejer här hemma de senaste dagarna. Jag fick för mig att kolla över försäkringar, bredband, telefon, larmet, huslån, billån mm
Så nu sitter vi här och jag har sparat in en hel del pengar!!! :) Dessutom har huset blivit omvärderat till ännu mer pengar och det är ju alltid trevligt :)

Just nu tittas det på bil igen. Säger inte vad det kommer att bli men en sak är säker, att inom en väldigt snar framtid har vi en annan bil :)

Annat roligt som jag kan berätta är att jag idag har hämtat meandi+cecilia blankens nya kollektion. Tyvärr får ni vänta till den 9 september för att se den....Så då har ni något att se fram emot ;)

Om en timme ska jag hämta Ella och sedan ska vi möta upp Gubben hos bilhandlaren.

Inga kommentarer: