tisdag 7 september 2010

Vår nya fina bil!

Gud så skönt det var att ha en bil igen igår. Det är ju inte långt kvar på graviditeten och jag har en massa förvärkar.

Bilen är en Volvo v70 2,5T AWD.
Ella var helt överlycklig när jag hämtade henne i den nya bilen på dagis. Dessutom dealade jag med en bilbarnstol i priset och Ella var superstolt över att få en ny stol. Sedan dealade jag med en bagagematta och mugghållare i priset också. Gubben sa bara vad han ville ha så fixade jag resten ;) Den bra"pratförmågan" har jag nog ärvt från min mor :)

Published with Blogger-droid v1.5.8

3 kommentarer:

Unknown sa...

Pssst... du har en AWARD att hämta på min blogg!
GRATTIS!

Anonym sa...

Jaha har ni köpt ny bil? Ser ut som gamla V70 modellen. Plastmatta brukar ingå i alla bilar.

FruLundin sa...

Till anonym- plastmatta ingår inte till bagagen på vår volvofirma i alla fall. Men vi fick som sagt deala med en sådan som tur var :)