onsdag 8 september 2010

Kuddgalen!

Medans Ella har varit på förskolan har jag fixat en massa med kuddar. Ja ni läste rätt, kuddar!

Ella behövde två innerkuddar till sina fina fodral från meandi. Dessutom har jag hittat ett jättefint kuddfodral som jag ville ha. Dessvärre kostade kudden nästan 600kr, rena rama rånet!
Så då började min skaparhjärna att sätta igång.

Jag var på stan och köpte två örngott och sedan åkte jag till Qubic för att få det tryckt. Jag har inte fått hem dem än men ni ser på bilden hur jag har designat dem. Den första är med texten jag hittade på en kudde på nätet. Den andra har en del av texten från vår bröllopslåt och sedan våra namn och datumet när vi gifte oss. Så kul att få designa helt egna kuddar som ingen annan har! Tror jag kommer bli supernöjd, dessutom kostade det 275kr för båda och inte 600kr för en kudde på nätet!!!



Ella invigde sina kuddar direkt!

Published with Blogger-droid v1.5.8

Inga kommentarer: