torsdag 2 juli 2009

Ella inviger sin nya pool

Idag har jag och Ella varit och badat i Östanå med Anette och Emil. Ida och Julia kunde inte komma för Julia var sjuk. Ella plaskade och simmade runt i vattnet (med hjälp av mig förstås), hon verkade tycka det var riktigt härligt. Jag hade med mig mina goda muffins med dumlefluff och bjöd på och det var riktigt uppskattat.


Sedan åkte vi till leksaksaffären för att titta på en pool till Ella. Köpte en pool med ett litet babygym på Jysk förra veckan men när jag blåste upp den var den sönder. Hittade en jättebra pool i leksaksaffären istället och med mycket bättre kvalité. Den har ett litet tak av en bläckfisk som skyddar mot solen. Sedan fick Ella en leksakstelefon också. Hon är helt galen i våra mobiler och kameran men det tycker jag verkligen inte är några leksaker för småbarn! Så nu fick hon en egen som hon älskar. Man kan spela in ett litet meddelande på den också som spelas upp när hon trycker på en av knapparna.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Så söt hon e..Ser cool ut när hon sitter i poolen.