tisdag 7 juli 2009

Me and I och larm i samma inlägg..

Jaha, idag har det hänt grejer fast att det spöregnat från och till hela dagen!

Höstens Me & I party är nu bokat. Tisdagen den 8 september 18.30 hos oss. Då kommer en del av de extra nyheterna finnas med från höstens kollektion. Sedan släpper de några nyheter i oktober också men då har min arbetskamrat ett party så då kan vi se de med :)


Idag har vi haft en trevlig gubbe från Göteborg som har installerat larm hos oss. Vi har haft larm innan men det har inte varit anpassat till att ha husdjur. Nu har vi "the latest shit", ett larm som pratar! Nu kommer inga tjuvar långt i vårt hus och sirenen tjuter så de nästan får hjärnblödning om de skulle försöka. Dessutom är det överfallslarm och brandlarm som är direktkopplat till SOS. Just nu känns det väldigt bra med larmet men det återstår att se när månadskostnaderna ska börja betalas också :/

Gubben vill att jag ska lägga till att vi köpte en Schäfer också som är uppfostrad till att vakta om nu tjuvarna skulle läsa min blogg... ;)

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Om jag inte jobbar då kommer jag gärna. =) Märkligt att hon inte ringt mig och velat boka tid för party, kryssade i för det på partyt hos dig senast.
Men om du har (och så ska syster ha), då känns det lite onödigt för mig att ha ändå iofs... =)
kram