onsdag 15 juli 2009

Vilket flyt jag har!

Nu har Ella och jag varit och handlat och jag har gjort mina två röror som ska vara i tårtan. Det blir en fyllning med kokosmousse och en med dumlefluff. Ska försöka komma ihåg att ta bilder på tårtan imorgon så ni får se hur den blev.

Vann ett bud på Tradera också. Helt ny Kik kid jacka/kofta i stl 86 för 159kr, vilket flyt de kostar ju ca 400kr annars! Så nu har Ella 2st koftor från Kik kid en röd i stl 92 och en lila i stl 86.

TIPS: Sök på Kikkid (ihopskrivet) på Tradera så kommer dessa koftor mm upp. Ni kanske också har turen att vinna dem för utgångspriset.

2 kommentarer:

sofie sa...

Åh vilka goda tårtor det verkar bli=)

Tack för din kommentar och grattis hos mig=)

Kram

Therese Wahlström sa...

Är det möjligtvis bröllopsdag!? ;) Grattis i så fall!

Tårtan blir säkert jättesmarrig, cocosmousse och dumlefluff är en oslagbar kombo. Hade jag i mina första tårtor jag gjorde till H's dop, blev mycket uppskattade!! =)

Kram